Išskyrė kelių chuliganus: šių trijų automobilių markių vairuotojai dažniausiai pažeidžia Kelių eismo taisykles

Kaip parodė Didžiosios Britanijos mokslininkų atliktas tyrimas, „Škoda“ ir „Hyundai“ vairuotojai rečiau viršija leistiną greitį, taip pat mažiau kitaip pažeidinėja Kelių eismo taisykles, palyginus su kitų markių vairuotojais, pranešama „Žinių radijo“ laidoje „Piko minutės“.

Kaip parodė Didžiosios Britanijos mokslininkų atliktas tyrimas, „Škoda“ ir „Hyundai“ vairuotojai rečiau viršija leistiną greitį.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Kaip parodė Didžiosios Britanijos mokslininkų atliktas tyrimas, „Škoda“ ir „Hyundai“ vairuotojai rečiau viršija leistiną greitį.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Kaip parodė Didžiosios Britanijos mokslininkų atliktas tyrimas, „Škoda“ ir „Hyundai“ vairuotojai rečiau viršija leistiną greitį.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Kaip parodė Didžiosios Britanijos mokslininkų atliktas tyrimas, „Škoda“ ir „Hyundai“ vairuotojai rečiau viršija leistiną greitį.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Kaip parodė Didžiosios Britanijos mokslininkų atliktas tyrimas, „Škoda“ ir „Hyundai“ vairuotojai rečiau viršija leistiną greitį.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Kaip parodė Didžiosios Britanijos mokslininkų atliktas tyrimas, „Škoda“ ir „Hyundai“ vairuotojai rečiau viršija leistiną greitį.<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

2024-05-06 10:05

Tyrimo metu buvo išstudijuota daugiau kaip 400 tūkstančių avarijų ir incidentų, įvykusių Didžiosios Britanijos keliuose. Mokslininkai bandė nustatyti, ar įmanoma automobilių markes kaip nors susieti su avarijų kaltininkais. Be to, buvo ištirtos ir baudos, skirtos vairuotojams.

Tyrimas parodė, kad piktybinius pažeidimus, tokius kaip viršytas leistinas greitis, lenkimas per ištisinę liniją, pėsčiųjų nepraleidimas ir pravažiavimas per sankryžą degant raudonam šviesoforo signalui, dažniau linkę daryti „Subaru“, BMW ir „Porsche“ vairuotojai.

Tyrimo vadovas, Vakarų Anglijos universiteto profesorius Alanas Tappas teigia, kad Kelių eismo taisykles pažeisti dažniausiai linkę tų automobilių vairuotojai, kurių reklamose rodomas efektingas vairavimas

Vis dėlto, į vieną klausimą mokslininkai atsakyti negali, ar vairuotojai renkasi tokius automobilius, nes yra linkę į agresyvų vairavimą, ar tik sėdus į tokį automobilį jie pradeda vairuoti agresyviau?

Tyrime pabrėžiama, kad kai kurie automobilių gamintojai sąmoningai kasmet išleidžia 100-tus milijonų eurų reklamoms, kuriose galima matyti agresyvaus vairavimo požymių. Aišku, gamintojai laikosi įstatymo normų ir niekam nenusižengia, tačiau šis tyrimas privers atidžiau pažvelgti į reklamas, nes tai gali būti susiję su eismo saugumu gatvėse, teigiama mokslininkų, atlikusių šį tyrimą, išvadose.

Štai kaip iš šio tyrimo išvadas atsakė automobilių gamintojai: „Porsche“ paskelbė, kad eismo saugumas yra šio gamintojo prioritetas ir kiekvienas pirkėjas turi galimybę ir nuolat yra kviečiamas į saugaus vairavimo kursus, kad nuolat tobulintų savo vairavimo įgūdžius.

„Subaru“ atsakė, kad jie jau peržiūrėjo savo modelių gamą ir dabar tarp automobilių pasirinkimo Europos rinkoje beveik neturi sportiškų modifikacijų, o rinkodara ir komunikacija per pastaruosius metus kardinaliai pasikeitė. Prioritetas – saugumas ir patikimumas, o visa modelių gama yra maksimaliai saugi. Visi „Subaru“ modeliai įvertinti maksimaliu – 5 žvaigždučių – saugumu.

BMW taip pat pabrėžia, kad jiems yra svarbiausia saugumas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.